Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

“ΔΙΑΛΟΓΟΣ” ΠΑΠΠΑ-ΟΠΑΔΩΝ (30-12-2009)


Με την ευκαιρία της συνέντευξης στα "ΝΕΑ” ας θυμηθούμε το διάλογο Παππά –Οπαδών που δημοσίευσε η «ΩΡΑ ΤΩΝ ΣΠΟΡ»:
Η «ΩΡΑ ΤΩΝ ΣΠΟΡ» αποκαλύπτει σήμερα, αποκλειστικά, τον πλήρη διάλογο των 6 οπαδών της «Ένωσης» με τον κάτοχο του 13% των μετοχών της ΠΑΕ ΑΕΚ, όπως αυτός διεξήχθη δευτερόλεπτο προς δευτερόλεπτο, από τις 15:45 που ξεκίνησε ως τις 16:12 που ολοκληρώθηκε.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η αναβολή  της Γενικής  Συνέλευσης της ΠΑΕ, οδήγησε περίπου 80 οπαδούς της ΑΕΚ, στο να κινηθούν οργισμένοι προς την εταιρεία του Πέτρου Παππά.  
Από πίσω τους μάλιστα, σε μια διακριτική απόσταση, ακολουθούσαν αστυνομικοί τους οπαδούς της «Ένωσης». Όταν έφτασαν έξω από την εταιρεία και αντιλήφθηκαν την παρουσία του Πέτρου Παππά, οι οργισμένοι οπαδοί της ΑΕΚ άρχισαν να φωνάζουν, να τον βρίζουν και να του ζητούν να φύγει. Ευτυχώς όμως για τον ίδιο, ο μέτοχος της ομάδας προέβη σε μια πολύ έξυπνη κίνηση, ζητώντας να περάσει στο γραφείο του, μια αντιπροσωπεία αυτών και να συζητήσουν. Οι οπαδοί του «Δικεφάλου» που πήγαν στα γραφεία του Πέτρου Παππά ήταν εκπρόσωποι των AEK FANS, PATISSIA CLUB, ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ (σ.σ. οι Πειρατές δεν θέλησαν να κάνουν διάλογο με τον Πέτρο Παππά), ORIGINAL ΑΝΑΚΑΣΑΣ ΚΑΙ Σ.Φ. ΑΕΚ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ... Πάμε λοιπόν...
ΟΠΑΔΟΙ: Να φύγετε. Αυτό θέλουμε. Δώσε την ομάδα. Καρα...όζη! Τελείωσε το παραμύθι σας (σ.σ. υπήρξαν κι άλλοι χαρακτηρισμοί, όχι και τόσο κόσμιοι)...
ΠΑΠΠΑΣ: Ελάτε μέσα 5-6 άτομα να μιλήσουμε ήρεμα, να καθίσουμε να συζητήσουμε. Γιατί μου μιλάτε έτσι; Εγώ έχω βάλει λεφτά στην ΑΕΚ.
ΟΠΑΔΟΣ: Γιατί δεν ήρθες στη Γενική Συνέλευση;
ΠΑΠΠΑΣ: Έγινε Γενική Συνέλευση;
ΟΠΑΔΟΣ: Είσαι μέτοχος και δεν το ξέρεις;
ΠΑΠΠΑΣ: Παιδιά, εγώ μέτοχος είμαι, λεφτά έχω βάλει στην ΑΕΚ...
ΟΠΑΔΟΣ: Κι εμείς ποιον θα δείρουμε;;;
ΠΑΠΠΑΣ: Πρέπει να δείρετε κάποιον;
ΟΠΑΔΟΣ: Τον Νικολαΐδη...
ΟΠΑΔΟΣ: Έχεις λεφτά για να κρατήσεις την ΑΕΚ;
ΠΑΠΠΑΣ: Εγώ προσωπικά, δεν μπορώ να κρατήσω την ΑΕΚ μόνος μου. Ελπίζω με τον Νοτιά κι άλλον έναν επενδυτή που έχουμε, να τα καταφέρουμε.
ΟΠΑΔΟΣ: Παραμύθια μας λες. Θέλουμε να φύγεις...
ΟΠΑΔΟΣ: Έχετε συζητήσει τα φιλαράκια για το αύριο της ΑΕΚ;
ΠΑΠΠΑΣ: Μην φωνάζετε. Εμείς δεν μπήκαμε να κυβερνήσουμε την ΑΕΚ. Όλοι την έκαναν. Εγώ έμεινα μόνος μου επειδή έχω αυτοσεβασμό και θέλω να βοηθήσω.
ΟΠΑΔΟΣ: Θέλουμε να μιλήσουμε, κύριε Παππά. Είστε 5 χρόνια στην ΑΕΚ και υποτίθεται ότι θέλετε το καλό της. Τι ακριβώς σκοπεύετε να κάνετε;
ΠΑΠΠΑΣ: Παιδιά, εγώ έχω το 13%. Ηρεμήστε. Μην είστε τόσο επιθετικοί.
ΟΠΑΔΟΣ: Κύριε Παππά, πολύ ήρεμοι είμαστε. Αν ήταν ο Ολυμπιακός ή ο Παναθηναϊκός σε αυτή την κατάσταση, δεν θα είχατε ούτε γραφεία! Ούτε εσείς, ούτε ο Κανελλόπουλος, ούτε ο Νικολαΐδης, ούτε κανένας. Ούτε για δουλειά δεν θα μπορούσατε να πάτε. Είναι πολύ ήπιες οι αντιδράσεις μας. Και δεν μπορούμε να καταλάβουμε γιατί μας περιμένει η Αστυνομία απ' έξω. Θα μας συλλάβουν;
ΠΑΠΠΑΣ: Παιδιά, δεν κάλεσα εγώ καμία Αστυνομία.
ΟΠΑΔΟΣ: Γιατί δεν έφυγες την ίδια μέρα με τον Νικολαΐδη;
ΠΑΠΠΑΣ: Παιδιά, βάλαμε 12 εκατομμύρια ευρώ από τη μέρα που έφυγε ο Ντέμης. Δεν έφυγα γιατί έχω αυτοσεβασμό.
ΟΠΑΔΟΣ: Ο ισολογισμός αναφέρει ότι πληρώνονται 87 υπάλληλοι της ΠΑΕ. Έχει τόσους υπαλλήλους η ΠΑΕ;
ΠΑΠΠΑΣ: Δεν το ξέρω αυτό. Εγώ μιλάω μαζί σας. Μίλησα και με τον Χατζηχρήστο που μου το ζήτησε, μίλησα και με τον Λοχαγό. Με τον κόσμο μιλάω, με τους δημοσιογράφους δεν μιλάω.
ΟΠΑΔΟΣ: Εμείς δεν είμαστε του Χατζηχρήστου...
ΠΑΠΠΑΣ: Παιδιά, να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Εγώ μπήκα στην ΑΕΚ επειδή είμαι ΑΕΚτζής. Στην αρχή έβαλα 200.000 ευρώ και είχα το 5%. Όσο προχωρούσε ο καιρός, είχα μεγαλύτερο ποσοστό. Έγιναν τρομακτικές σπατάλες από τους προηγούμενους που δεν τις πήραμε... πρέφα. Φταίμε γι' αυτό.
ΟΠΑΔΟΣ: Ποιος έκανε τις σπατάλες;
ΠΑΠΠΑΣ: Εγώ δεν κατηγορώ κανέναν χωρίς απόδειξη. Μόνο εγώ ζήτησα οικονομικό και διαχειριστικό έλεγχο. Για μένα είναι το καλύτερο να έχει τα λεφτά ο Κοζώνης, να γλιτώσουμε κι εμείς. Αλλά...
ΟΠΑΔΟΣ: Πότε θα τελειώσει αυτός ο έλεγχος; Για ποιο λόγο σταμάτησε;
ΠΑΠΠΑΣ: Γιορτές είναι, ρε παιδιά. 10 με 15 Γενάρη θα έχει τελειώσει ο έλεγχος.
ΟΠΑΔΟΣ: Γιατί δεν δέχεστε τη λύση Κοζώνη;
ΠΑΠΠΑΣ: Εγώ προσωπικά δεν τον ξέρω. Για να μη με κατηγορείτε για τον Κοζώνη, εγώ σας λέω ότι προσωπικά δεν θέλω να ναυαγήσει, αλλά θα πρέπει να έχουμε κάποιες εγγυήσεις. Αν είναι ο άλλος απατεώνας, και δεν λέω ότι είναι ο Κοζώνης, αλλά θα θέλατε να τη δώσουμε σε έναν απατεώνα ή σε κάποιον που δεν έχει λεφτά;
ΟΠΑΔΟΣ: Εμείς δεν είμαστε ούτε με τον Κοζώνη, ούτε με τον Παππά. Εμείς είμαστε φίλαθλοι της ΑΕΚ, έχουμε διαρκείας. Ας υποθέσουμε ότι είναι απατεώνας. Εσείς τι θα κάνετε; Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου θα κάνετε;
ΠΑΠΠΑΣ: Νομίζω ότι θα κάνουμε, αλλά δεν ξέρω.
ΟΠΑΔΟΣ: Και τι ξέρετε; Τι θα κάνετε; Έχετε πλάνο;
ΠΑΠΠΑΣ: Σκεφτόμαστε να επενδύσουμε κι άλλα λεφτά. Εγώ θα βάλω 2,5 εκατομμύρια, ο Νοτιάς θα βάλει 3 εκατομμύρια, ο Γκίκας με τον Χατζηιωάννου 1,5 εκατομμύριο κι έχουμε βρει κι έναν επενδυτή που έχω δεσμευτεί να μην πω το όνομά του που θα βάλει άλλα 2 εκατομμύρια ευρώ.
ΟΠΑΔΟΣ: Θα πάτε την ομάδα στο Πρωτοδικείο;
ΠΑΠΠΑΣ: Όχι.
ΟΠΑΔΟΣ: Ίσα - ίσα δηλαδή για να βγει η χρονιά. Κύριε Παππά, όταν ήρθες στην ΑΕΚ με τα φιλαράκια σου, δεν σου ζήτησε κανείς να μας δείξεις τα λεφτά σου, ούτε σου ζήτησε φορολογική ενημερότητα.
ΟΠΑΔΟΣ: Πού πήγαν τα λεφτά;
ΠΑΠΠΑΣ: Έχουν γίνει σπατάλες, όχι όμως πουστιές. Ξέρετε πόσα έξοδα έχουν οι ομάδες; Έγιναν σπατάλες, έγιναν λάθη.
ΟΠΑΔΟΣ: Και γιατί δεν κάνετε διαχειριστικό έλεγχο να μάθουμε που πήγαν τα λεφτά;
ΠΑΠΠΑΣ: Τώρα κάνουμε οικονομικό. Μόλις τελειώσει, θα γίνει και διαχειριστικός.
ΟΠΑΔΟΣ  ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ: Παιδιά, το ακούσατε όλοι αυτό.
Ο κύριος Παππάς μας  είπε ότι μόλις τελειώσει ο  οικονομικός έλεγχος, θα γίνει διαχειριστικός. Αν αυτό δεν γίνει, θα μας βρεις εδώ απ' έξω, όχι 80, αλλά πολύ περισσότερους.
ΟΠΑΔΟΣ: Η ΑΕΚ είναι απαξιωμένη. Το έχετε καταλάβει. Πρέπει να φύγετε. Δεν έχετε ούτε την ικανότητα, ούτε τη θέληση για να την κρατήσετε. Ο Κοζώνης έχει τουλάχιστον όραμα. Μιλάει για γήπεδο. Εσείς τι θα κάνετε;
ΠΑΠΠΑΣ: Κάποιοι του φουσκώνουν τα μυαλά και κάνει όνειρα για Allianz Arena και τέτοια. Το ξέρετε ότι αν δώσουμε την ομάδα σε κάποιον και βρίσκεται μαύρο χρήμα από πίσω, και δεν λέω ότι όντως υπάρχει γιατί δεν ξέρω, θα μπούμε μαζί του φυλακή;
ΟΠΑΔΟΣ: Μα τι λέτε τώρα; Δηλαδή μπήκαν φυλακή οι προηγούμενοι ή οι επόμενοι του Ψωμιάδη;
ΠΑΠΠΑΣ: Γιατί δεν πάτε να πουλήσετε τσαμπουκά στον Ψωμιάδη και ήρθατε σε μένα;
ΟΠΑΔΟΣ: Δηλαδή θες να σε αντιμετωπίζουμε ως απατεώνα; Στην τελική εσείς μας λέγατε τον Κοζώνη ως από μηχανής Θεό.
ΠΑΠΠΑΣ: Όχι εγώ! Ο Θανόπουλος. Εγώ διαφώνησα μαζί του. Εσείς οι 5 βάζετε υπογραφή ως εκπρόσωποι του κόσμου της ΑΕΚ για να αναλάβει την ΑΕΚ ο Κοζώνης; Αν αναλάβει την ΑΕΚ κάποιος και είναι απατεώνας, θα πάμε στη Δ' Εθνική.
ΟΠΑΔΟΣ: Εσύ τι σκοπό έχεις; Να διώξεις τον Μπάγιεβιτς;
ΠΑΠΠΑΣ: Εγώ τον έφερα τον Μπάγιεβιτς γιατί είναι φίλος μου, ο Λάκης ο Νικολάου. Και η «ΩΡΑ ΤΩΝ ΣΠΟΡ» με βρίζει και γράφει ότι θέλω να τον διώξω;
ΟΠΑΔΟΣ: Ναι, εσύ βέβαια προτιμάς τον... (αναφέρθηκε όνομα δημοσιογράφου) και το Ντεμοτεχνείο.
ΠΑΠΠΑΣ: Εγώ δεν έχω κάνει δηλώσεις σε κανέναν. Μόνο στον κόσμο έχω μιλήσει, σε κανέναν δημοσιογράφο.
ΟΠΑΔΟΣ: Δεν βγήκες όμως να πεις ή να διαψεύσεις για τον Μπάγιεβιτς...
ΠΑΠΠΑΣ: ...
Σε  αυτό το σημείο, μπήκε  μέσα στο γραφείο του Πέτρου Παππά η κόρη του και ζήτησε από τους οπαδούς της ΑΕΚ να αποχωρήσουν γιατί έχει προκληθεί αναστάτωση στο προσωπικό.
ΟΠΑΔΟΣ: Μην φοβάσαι, κοπελιά. Δεν θα τον δείρουμε τον πατέρα σου. Τουλάχιστον, όχι σήμερα...
ΟΠΑΔΟΣ: Κύριε Παππά, καταλάβαμε. Χρόνια σας Πολλά. Ευχαριστούμε που μας δεχτήκατε. Ήρθαμε εδώ με άγριες διαθέσεις, αλλά το ότι μας φωνάξατε, το εκτιμήσαμε όπως είδατε. Δεν μας είπατε βέβαια τίποτα. Πού πήγαν τα λεφτά; Μόνο υπονοούμενα για τον Ντέμη. Όραμα δεν υπάρχει. Γίναμε Πανιώνιος. Μας λέτε για 9 εκατομμύρια σύνολο έως το τέλος της σεζόν. Και μετά τι; Τι κάνουμε μετά;
ΠΑΠΠΑΣ: Χρόνια Πολλά, παιδιά...